Får man åka så här...



Ja nu är ju bilden tagen med min mobilkamera och gör inte själva bilden rättvisa. Var iallafall och hämtade 5 stycken 4.8 meters furuplank ute i vallentuna med min lilla jeep. Stack ut 2 meter därbak ;-)

Tackar och bockar till Jonas och hans vänn som jag fick köpa planken av, vilket virkeslager !! Hoppas TL har nytta av resterande bitar. Ska nog kanske plocka med mig ett par till för säkerhetsskull. Blev nästan tårögd av kvalitén. Fantastiska årsringar!!! (usel kvalité med mobilkamera).



YES, planken blir perfekta för både kölplankan, däcksbalkar och avvägare! Nu kan jag snart ÄNTLIGEN påbörja snickeriet...kul kul. Ikväll blir det avsågning av skarndäck....hua det blir svettigt.

TACK ÄN EN GÅNG!!! (ja ni vet vem ni är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0