Testrum.se

Pratade med testrum i dag om min köl och kölplanka. Dom har givetvis allt jag behöver, dock till ett litet mastigt pris. Nästan 4000 för en köl på 4 meter, känns i plånboken. Har en kontakt på en brädgård i tyresö som jag ska kolla med på måndag om dom har något att erbjuda.

Har även varit i kontakt med Anders uppe i söderhamn som jag hämtade 40 meter furuplank i sommras, han skulle tyvärr inte ut till sin ö på ett tag och kunde inte komma ihåg dimensionerna på hans plank. Priset är ju en variable, men jag måste få rätt virke både för köl och kölplanka. Fortsättning följer....

Ikväll ska jag ner till varvet och tvätta kölsvinet....det som finns kvar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0