Akterspegelramen "färdig"skruvad

Igår skruvade jag allt som går att skruva i akterspegelramen, har ju några bord på varje sida som skall dit innan man kan säga att allting är klart. Men det går snabbt när allt väl sitter på plats.





Innan jag gick hem igårkväll strök jag det 5:e lagret linolja 10 vått i vått. Det börjar synas lite mättnad mitt på borden men hon kommer nog dricka lite till. Kommer inte åka ner idag fredag utan låta både Zimba och mig vila lite.

Tydligen är det borret jag köpte på sifverts inte helt lyckat enligt en bloggkommentar (tack Martin), kanske ska åka ner till pondus och prata med någon som kan det där.

I helgen skall jag sätta skarndäcksbalkarna, svårt jobb måste få det i linje med båten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0