Snön ligger vit på taken....

...endast Mattias är galen att va på varvet. .



Man skulle kunna säga att jag är klar med akterspegelramen....men det vore att ljuga ...har två avbärare längst upp på ramen som måste tas ut och passas in innan jag kan säga att jag är klar. Men det börjar närma sig.....

FINN 1 FEL....den som gissar rätt vinner en hjälm!



Lite enklare att se här kanske....



Fein är ju oslagbar när man skall ta bort en bit som skall användas till mall....här nedan är avbärarlisten på akterspegelramen.



Klart! Fick tejpa för den var så dålig på mitten. Men jag behöver den som mall.



Här är sista ekplankan, räcker precis till de två avbärarlisterna till akterspegelramen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0